HTML

Annyit azért mondok, fapapucs!

Linkblog

2008.11.06. 15:16 _Kiszi_

Mit is tanulok most?

 A mostani két kurzusom Supply Chain Management (Ellátási Lánc Menedzsment) és Food Logistics Management. Érdekesek nagyon, de sok a beadandó. 3-3 mindkettőből. Párhuzamosan kicsit sok. 15-30 oldalasak az esettanulmányok és 4-6 kérdésre kell válaszolni kb. 5-10 oldalban. Egy hetes határidővel, 4 fős csoportokban. Úgyhogy most nem lesz olyan sok szabadidőm, mint az előző periódusban :( Viszont érdekesek a beadandók és sokat lehet belőlük tanulni. Az otthoni "megkeresemgooglebeésbeadom" munkákat össze se lehet hasonlítani ezekkel.

A múlt heti (első beadandó) a Toyota amerikai kibontakozásáról szólt és egy valóban megtörtént esetet dolgoz fel (mint mindegyik case-study). Az egyik eheti pedig a brit szalonnafogyasztás a holland farmok, vágóhidak, feldolgozók, kis- és nagykereskedők szemszögéből. A másik eheti meg a Benettonról, de ebbe bele se néztem még. Van olyan, amit a Harvardtól nyúltak le, de van olyan is, amelyik copyright-os. Pl csoportonként egy példányt kaptunk a Benettonból és fizetni kellett érte 5 EUR-t (20 o.) Erről jut eszembe az SCM-hez a könyv 90 EUR az itteni jegyzetboltban. Az amazon.co.uk-n is 50 font körül van a legolcsóbb használt. A legszélsőségesebb ár, amit találtam az 180 GBP volt. Nem hittem a szememnek. Ma viszont a fülemnek. Egy szlovák leányzó mondta, hogy az ő egyik kurzusához több mint 100 EUR a könyv a jegyzetboltban, a másikhoz meg 80. Könyvet kell írni nincs mese :)

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://waur.blog.hu/api/trackback/id/tr43754051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dszj 2008.11.10. 01:27:15

Igazán kafák a képek. Kicsit irigyellek is, hogy ilyen zsír hangulat van. Nem olyan nyomott nagyvárosi környezet.
....szóval maradni szeretnél még egy félévet......én pályáztam meg. Félek így sem lesz minden rendben otthon.

_Kiszi_ 2008.11.10. 01:52:44

Koszi :) hat, Beccsel biztos nem lehet osszehasonlitani. nem fel ev. elirtam. Jobban megneztem az itteni rendszert es az utolso (5.) periodus hosszabb, mint a tobbi es ugy annak juni 30-an lenne vege. Addig meg nem akarok maradni. igy 1 periodust akarok hosszabbitani azaz aprilis 30-an vegeznek
haat, h mi lesz otthon? majd meglatjuk :)

dszj 2008.11.10. 12:09:31

Örülök, hogy ismét lekesen írod a blogot. Már naqgyon ki vagyok/voltam éhezve az infókra.

És annyira durva ez a bicikli mánia ott. Egyébként fasza a bringád....:D

_Kiszi_ 2008.11.10. 12:44:35

Jo, h mindenki biciklivel jar. Akkor is, ha rossz az ido. Van persze autojuk az embereknek, de ezt szoktak meg. Nekem nagyon bejon

Nóra 2008.11.10. 21:20:53

Maradj még áprilisig, mert tavasszal akarunk menni hozzád! :)

_Kiszi_ 2008.11.17. 17:13:05

jo lenne, dolgozom rajta :)
süti beállítások módosítása