HTML

Annyit azért mondok, fapapucs!

Linkblog

2008.09.16. 17:37 _Kiszi_

Most csak roviden, aztan majd kesobb bovebben...

Sietek nagyon, mert 3/4 7re Bencenel kell lennem. Megyunk vmi international kitchen event-re. 2 euro es az itteni diakok fozik a mindenfele kajat :) en is beneveztem volna a magyar szekcioba egy jo kis uveg erospistaval, de ma tudtam meg h van ilyen tok veletlenul es orulok h egyaltalan kajalni beengedtek :)

Tegnap megvolt az elso ropi edzes. Jo kemeny volt, sok labdas gyakorlat, nagyon tetszik. Kovetkezo kedden mar kezdodik a bajnoksag es meccset jaccunk. Vettem ma egy squash utot mert 1,5 euro a berles alkalmankent es fel ev alatt boven megterul (7vegen nem kellett fizetni, rendes volt a recepcios es ingyen beengedett, pedig meg sportkartyam se volt). Meg egy rovidnadragot is vettem, mert csak kettot hoztam es ennyi sportra az keves. Meg igy is kell majd vennem egyet. Na most egyelore ennyi. Zuhany, aztan atadom megamat a gasztronomiai elvezeteknek :)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://waur.blog.hu/api/trackback/id/tr76666487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anya 2008.09.23. 07:22:29

Tomikám!
Nagyon keveset írsz a blogba, meguntad? Pedig nem rossz tájékoztatási módszer. Hallom miféle kirándulásokra készülsz.. Nagyon örülök neki.
Pusz:Anya
süti beállítások módosítása