HTML

Annyit azért mondok, fapapucs!

Linkblog

2008.11.29. 19:33 _Kiszi_

Hidegzuhany

Néha annyira meglepődök a hollandok kedvességén. Pl. nem egyszer előfordult, hogy boltban sorban állás közben előreenged az, aki egy telepakolt kocsival vár.
Múlthéten pénteken voltunk egy üzemlátogatáson Rotterdam közelében az egyik óra keretein belül. Egy zöldség-gyümölcs disztribútor volt és többek között az egyik legnagyobb holland élelmiszerbolt-hálózatnak szállítja a zöldségeket, gyümölcsöket. Érdekes, volt, sokat tanultunk, a tanár, aki szervezte fiatal, közvetlen és nagyon érdekes órákat szokott tartani. A kisujjában van a logisztika.

Ezen a héten, csütörtökön volt röpis mikulás-kupa, utána egy kis buli. Egyik csapattársam elhívott egy másik buliba, hol szintén jól éreztem magamat…

…Egészen addig, amíg észrevettem, hogy a ruhatárból eltűnt a fekete bőrkabátom, amit Amerikában vettem. A kulcsomon kívül benne volt egy pár fekete bőrkesztyű és a sálam. Hazamenni nem tudtam, így a csapattársamnál aludtam, aki a közelben lakik. Pénteken bicikli nélkül nehezen mozogtam és este volt, mire hazakeveredem. Ma elmentem a rendőrségre, visszamentem a helyre, ahol a buli volt és érdeklődtem. Megkaptam a szervező e-mail címét. Voltam a second-hand boltokban, hogy ha találkoznának vele értesítsenek. Elvittem a biciklimet a szerelőhöz, hogy szerelje le a patkózárat. Nyitott szemmel járok az utcán és megkértem az ismerősöket ugyanerre. Nagyobb bulikra elmegyek majd ruhatár ellenőrzésre. Remélem aki elvitte lesz olyan hülye, hogy használja is. Eléggé elkeserítő a helyzet, de próbálok mindent megtenni és bizakodni. Szar ez a hétvége...

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://waur.blog.hu/api/trackback/id/tr76795157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stone 2008.12.01. 09:44:39

Oszinte reszvetem Tomi! :S
süti beállítások módosítása