HTML

Annyit azért mondok, fapapucs!

Linkblog

2008.09.23. 19:05 _Kiszi_

Sokminden, vegyesen

A múlt heti international kitchen event nem volt rossz. Ettem olasz, brazil, svájci, holland kaját. Volt még más is, de nem volt kedvem sorban állni és tülekedni. Azt mondták a szervezők, h 250 ember volt, de sztem 150-nél nem volt több. Na mind1. A lényeg, h ez a több mint 100 ember úgy viselkedett, mintha nem lenne 400 km-es körzetben élelem. Mindent egybevetve nem volt rossz.

Ha már a kajánál tartunk, vettem tegnap lábszagú sajtot. Voltam boltban és venni akartam kb 20-30 deka értelmes sajtot spagettihez. A legkisebb kiszerelés viszont fél kiló. Mivel nem ismerem a sajtokat, ekkorát nem merek venni, hátha szar, úgyhogy bementem egy sajtboltba és vettem egy kis darabot, amint a fickó spagettihez ajánlott. Amikor beléptem a boltba majdnem elkapott a hányinger olyan büdös volt. A sajtom szerencsére nem volt olyan vészes, mint mondtam, csak lábszagú volt :) Nem gondoltam, h jó lesz, de ha már megvettem ki kell próbálni. A lábszag íze határozottan jó volt :)

A boltokban egyébként nem lehet megtalálni semmit. Só, cukor, liszt, rizs stb véletlenül sincsenek egy helyen. Csoki elvétve sem az édességek között. Néha ez elég idegesítő, ha sietek. Viszont nagyon nagy a választék, minden szinten szinte minden. Sok a biokaja. Ezt próbálják meg erőltetni több-kevesebb sikerrel.

Tegnap megvolt az első röpimeccs, 3-1-re nyertünk, nagyon jót játszottunk. Az érdekesség a dologban, hogy egy 8 km-re fekvő városban volt és ha már Hollandiában vagyunk, akkor bicikli :) Megvolt a bemelegítés és a levezetés, főleg, h volt 1-2 lejtő, ami a másik irányból már nem az...

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://waur.blog.hu/api/trackback/id/tr22678013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

noora 2008.09.27. 21:16:39

Parizsban mi is lattunk ilyen sajtboltot. Epp csak bementunk, de rogton ki is fordultunk. Bator vagy, hogy onnan vettel sajtot.

Anya 2008.10.08. 21:01:07

Tomikám!
Ha lesz időd írj magadról!
Anya
süti beállítások módosítása