HTML

Annyit azért mondok, fapapucs!

Linkblog

2008.11.14. 00:33 _Kiszi_

Hosszabbítás

Ahogy korábban említettem tervezem a hosszabbítást és lehet, hogy csak terv marad belőle. Az itteni koordinátoromtól ma kaptam egy levelet, hogy csak akkor hosszabbíthatok, ha az erasmus lejárta után is vállalom a kint létet és itt is lediplomázom. Nem is hangzik túl rosszul, de mégis van 1-2 bökkenő vele.

Az egyik legnagyobb bajom, hogy elég keményen diszkriminál a koordinátorom. Ugyanis rajtam kívül még két gödöllői erasmusos kérvényezte a hosszabbítást a koordinátoruknál és egyből rábólintott a tervükre. Eléggé idegesít a helyzet. Ezzel persze véletlenül sem azt akarom mondani, hogy ha én nem, akkor ők sem. Csak egyszerűen nem fér a fejembe, hogy hogy lehetséges ez. Hogy miért van különböző koordinátorunk? Ők MKK-ról Jöttek (Mezőgazdaság- és Környezettudományi Kar) én meg GTK-ról (Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar). Elméletileg ennek megfelelő órákat kellene követnünk itt, de a többiek példáját nézve ezt sem nézik szigorúan. Amikor legelőször felvettem az egyetemmel a kapcsolatot, akkor azt az itteni GTK koordinátorán keresztül kellett tennem, a többieknek meg az MKK-s koordinátort kellett megkeresni. Én meg lettem szólva, amikor környezetvédelmi jellegű tantárgyat akartam felvenni, a többiek olyan GTK-s tantárgyakat vehetnek fel, amilyet csak akarnak...

Visszatérve a kinti diplomaszerzéshez. Egyáltalán nem lenne hülyeség, csak ennek már otthon is lehetett volna hangot adni. A Debreceni Egyetemről is vannak erasmusos hallgatók. Érdekes módon náluk már Debrecenben kiderül, hogy van ilyen lehetőség. 2 év alatt megkapják az itteni MSc diplomát, amiből egy éven keresztül kapnak erasmus ösztöndíjat.

Ahhoz képest, hogy Gödöllő és Wageningen testvérvárosok és a két egyetem is haj de erős kapcsolatban van, eddig még semmit nem profitáltam ebből az "előnyből". Semmi tűzijáték vagy valami amikor kiérkeztem :) Viccet félretéve nem azt várom, hogy fényesre nyalják a seggemet, de könyörgöm, legalább egyenlő bánásmódban részesüljünk, amiről állítólag olyan híresek a hollandok. Ezt egyébként egy wageningeni prof mondta, amikor Gödöllőn volt. Mielőtt kijöttem pont Gödöllőn volt és tartott egy rövid előadást Hollandiáról és mondott 1-2 dolgot, amiből nem is tudom, hogy valami igaz volt-e, de ezt majd egy következő post alkalmával.

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://waur.blog.hu/api/trackback/id/tr41768112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dszj 2008.11.14. 11:36:10

Hat az informacioaradat nekem is hianyzik. Most tapasztalom, hogy mennyire nem mondtak otthon semmit az egeszröl. Peldaul az en iskoloam nem szokvanyos egyetem.
Az itteni koordinatorok nagyon rendesek, nem kiveteleznek cseppet sem. Az otthonival nem vagyok elegedett.

_Kiszi_ 2008.11.17. 17:12:19

mit ertesz az alatt, h nem szokvanyos?
süti beállítások módosítása