HTML

Annyit azért mondok, fapapucs!

Linkblog

2008.11.05. 23:43 _Kiszi_

Tyűűűű!!!

Nagyon régen nem írtam, mert csak. Hangulat, idő és kedvhiány volt a legtöbb esetben az ok, de most már írok majd. Mi is történt azóta tömören:

 

 

Voltam otthon...

 

 

 

...Aztán visszajöttem

 

 

 

 A biciklim: Kobraaa! (Lehet h a Piton jobb név lenne :))

 

 

Voltam Amszterdamban...

 

 

...Ott ilyen a nyilvános WC (erről majd mesélek)

 

 

A leghíresebb coffee shop (itt forgatták az Ocean's twelve egy jelenetét...)

 

 

...Ezt (kicsit rossz ez a videó, hogy ilyen kicsi, majd keresek másikat)

 

 

 Most egyelőre ennyi. Kezdem magam felhúzni ezen a blog.hu-n ha az ember nem tud html-ül cseszheti a finomhangolást. Vagy én vagyok hülye és nem találom pl hogyan kell képet arányosan átméretezve beszúrni. Lehet, hogy átköltözöm másik szolgáltatóhoz, de arról úgyis tudni fogtok.

Ja, a képeim itt elérhetők.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://waur.blog.hu/api/trackback/id/tr78753165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nóra 2008.11.07. 20:33:33

Nekem nagyon tetszik a Dunás kép. Írjál még!
süti beállítások módosítása