HTML

Annyit azért mondok, fapapucs!

Linkblog

2008.09.12. 22:36 _Kiszi_

Van diákom és biciklim :)

Ma végre sikerült biciklit vennem. 45 EUR volt és szép állapotban van. Természetesen most kezd el esni. Eddig (a héten) megdöglöttem a melegtől farmerban és pólóban. Tegnap végre megkaptam a diákomat. Voltam röpiedzésen. Elég kemény volt, van izomláz rendesen. A bemelegítés után görcsölni akart mind2 combom, játék közben meg a lábujjaim :) És eltaláltak, h még most is fáj 1 kicsit az álkapcsom. A tagságért 70 eurót kell fizetni, de nem érdekel. Erre könnyebben kiadok 70et, mint angol kurzusra 50et :) Mire hazamegyek atombetonzsírkirály leszek röpiből :) A sportcenterben van egy kis pub, oda mentünk edzés után. A pultostól kértem egy sört, de azt mondta, h nincs már csak speckó. Na mondom akkor azt nem iszok, mert drága is lesz, meg szar is. Akkor mondom egy coke lesz. co^]Łk+-*x..? -visszakérdezett gagyogva. Mondom ja azt. Erre latom, h megy sört csapolni. Na, akkor itt bankkártya, összes kp aktivizál, vagy maradok mosogatni. A sör csak 1,45 volt, kellemes meglepetés. Még kellemesebb csalódás volt, amikor megkóstoltam. Nagyon finom búzasör volt. Nem tudom, h írtam-e, de a sör itt 2,5 deci és igényes helyen 2,5 alatt nem lehet megúszni, vagyis 4x annyiba kerül, mint nálunk. Boltban nem drága, de tudjuk a csapolt az csapolt.. Meg is kérdeztem a srácot, h miért ilyen olcsó itt a sör? Azt mondta, h nem a profitra mennek. Van rajta haszon, de nem sok és azt is a sportcenterbe forgatják vissza. Mondta még, h a felhőkarcoló koleszok (majd rakok fel képet) alagsoraiban vannak pubok, amik teljesen nonprofitok és 60 cent a sör (legalábbis amikor legutóbb volt ott). Lesz majd egy gyakorlati kurzus ott: Introduction to self distruction.

Aztán poénból megkérdeztem tőle, h ismer-e néhány titkos helyet a városban, ahol lehet biciklit venni. Azt mondta röhögve, h ja, de azok nagyon, nagyon titkosak. Kiderült, h nem csak poénkodik, hanem tényleg tud valamit, de nem kértem el a címeket végül, mert ma sikerült olcsón vennem egyet.

El is felejtettem mondani, h szept elején itt volt Kofi Anan. Volt is egy előadása, de neten kellett regisztrálni és már betelt mire megtudtam.

Lassan beindítom az interaktivitást, lesznek képek, videók..

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://waur.blog.hu/api/trackback/id/tr4661028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anya 2008.09.12. 23:01:22

Örülök, hogy minden rendben, vigyázz magadra!
Puszi: Anya

Anya 2008.09.14. 20:41:06

Tomika!
Megtaláltam a papírjaidat a szobában ott ahol mondtad. Jövő héten mindent intézek. A hétvégén szilvanap volt. Evészet-ivászat, tánc. Voltunk Szigetszentmiklóson tenisz-tarokk. János Péterrel első lett teniszben. Volt öröm.Én meg közben welneszeztem. Kívánok szép jövő hetet.
Pu
süti beállítások módosítása