HTML

Annyit azért mondok, fapapucs!

Linkblog

2008.12.12. 18:37 _Kiszi_

Semmi extra

Rég nem írtam. Ma volt egy vizsgám. Elég nagy csalódás volt :) Nem éppen olyan jellegű kérdésekre számítottam, mint amik voltak. Reménykedem az Erasmus címkében, ami annyit jelent, hogy a nevem mellé odaírtam, hogy Erasmus, ami azt jelenti bocs prof, nyaralni vagyok itt nem pedig tanulni :) Egy francia srácnak bejött. Az előző periódusban úgy ment el vizsgázni, hogy semmit sem tanult. Hülyeséget írt minden kérdéshez, csak írt valamit, hogy ne legyen üres a lap és nagy betűkkel a lap tetejére írta, h ERASMUS. Valahogy sikerült a vizsgája :) Hiába van benne a top150-ben az egyetem, ilyenek mindenhol vannak. Találtam 1-2 toplistát. Egyik szerint 142, másik szerint 147. (Szeged 288, BME 408, ELTE 413 - a top 500-ban nincs is több magyar). A lista főleg a publikált kutatások alapján készül. Ha lenne otthon egy kis hátszél a kutatásokra lehet, hogy nem ott lennének az egyetemeink. Csak összehasonlítás kedvéért: a top 200-ban kb 10 Holland egyetem van. És ezek nem csak számok. Lehet érezni a különbséget...

Ma András napot tartunk, de én csak szelíden, mert holnap röpimeccs. Mindig így indul és mi lesz belőle... :) Egyébként a holland bulik hihetetlenül szarok. El sem lehet mondani. Ezeknek semmi érzékük a jó partikhoz. Nem is csoda, hogy 1-2 drog legális, mert ezeket a zenéket nem lehet elviselni alkohollal.

Hallottam egy hatalmas sztorit. Egyik holland lány mesélte, hogy dolgozott egy szupermarketben egy rövid ideig, de leégett és úgy néz ki hogy, nem építik ujjá a boltot, de két éves szerződése van és kapni fogja a fizetését erre az időre (Kb 80% az esély) :D. A poén az, hogy ez egy komoly üzletlánc. Elég durva hiba a jogászok részéről. Szerintem, aki a szerződést csinálta már nem dolgozik ott :)
 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://waur.blog.hu/api/trackback/id/tr29819447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dszj 2008.12.17. 13:05:34

Szia Kiszi!

Kaptam e-mailt a vallgazd elöadas zh miatt, gondolom TE is!
Sztem TE sem utazol haza csütörtökig...
Nem tudnad baratsagodra valo tekintettel megkerdezni az Attialat, hogy velünk mi a fene lesz?

Haza jössz Karacsonyra?
Minden jot!
süti beállítások módosítása