HTML

Annyit azért mondok, fapapucs!

Linkblog

2008.11.06. 14:45 _Kiszi_

Jéé, már megint írok... :)

 A mai napom nem indult valami rózsásan. Kezdődött ott, hogy 3 után mentem aludni. Blogot írtam ugyebár, híreket olvastam, kicsit elmerültem a web 2.0 világába (iGoogle, Picasa stb.), baszkuráltam a laptopomat, hogy ne kelljen 2 percet várni mindenre (Photoshop Elements, Picasa, Opera, vírusirtó, spyware figyelő stb.. kicsit sok 512 memóriának egyszerre (tudom is mit kérek karácsonyra ;)). Na de elég legyen ennyi mára az ICT világából. Ja, és a legutolsó ok, amiért 3 után feküdtem le, hogy megírtam 1-2 mailt az illetékeseknek, hogy szeretném meghosszabbítani az Erasmust. Vagyis ha összejön, nyár előtt megyek csak haza végleg.

Szóval nagyon későn feküdtem (vagy nagyon korán?), reggel 8:30-tól viszont órám volt. Ráadásul érdekes óra érdekes tanárral. Sikerült felkelni, bár majdnem feladtam. Ami megadta a lendületet ahhoz, hogy szar napom legyen az az volt, hogy leellenőriztem reggel azt a beadandót, amit tegnap reggel küldtünk el (lévén akkor volt a határidő) és észrevettem, hogy az egyik kérdés a 6-ból nem olyan formában van jelen az elküldött dokumentumban, mint ahogy azt megbeszéltük. Ez azért dühített fel annyira, mert azt a kérdést én dolgoztam ki 90%-ban. Egy délutánom ráment, hogy megerőltessem magam és írjak valami értelmeset. És - nem akarom magam fényezni, de - tényleg az volt. Marhára bántott, hogy a kezdeti lustaságom ellenére (vasárnap kezdtem el rajta aktívan dolgozni és szerdán volt a határidő) nagyon sok energiát fektettem bele (vasárnap, hétfőn és kedden szinte az összes szabadidőmet ezzel töltöttem). A zimbabwei gyereken kívül a többiek csak rizsáztak a semmiről. Látszott, hogy nem nagyon izgatta a két csajt a dolog. Délelőtt kiderült, hogy az afrikai srác cseszte el és véletlenül nem másolta bele a végső változatba a munkámat. El is hittem neki, hogy véletlen volt, mert ő volt az egyetlen, aki felfogta miről is van szó abban a kérdésben. A két holland csaj csak pislogott... Szóval írtam a tanárnak és elküldtem a korrekt példányt. Remélem elfogadja.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://waur.blog.hu/api/trackback/id/tr56754004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anya 2008.11.06. 19:18:16

Tomika!
Örülök, hogy megint írod a blogodat. Minden nap csk 5 perc és tájékoztatva leszünk.
Csók:Anya
süti beállítások módosítása