HTML

Annyit azért mondok, fapapucs!

Linkblog

2008.09.04. 19:18 _Kiszi_

Bóklászás stb..

Hétfőn elmentem az egyik épületbe (Forum building), h regisztráljam magam. Majd postán küldenek valamit meg mailben is és lesz account-om az egyetemi rendszerhez, Diákigazolvány stb. A rendszer olyasmi, mint a neptun. Tantárgyakat kell felvenni. Ez az épület egyébként 10 percre van a lakhelyemtől. Ahol meg az óráim vannak az 1. periódusban (8 hét) 15 percre gyalog. Ettől függetlenül kell egy bicikli mindenképp, mert gyalog nem kicsi, biciklivel viszont mindenhol egyből ott lehet lenni. A wikipedia szerint 7400 lakosa van. Nekem sokkal többnek tűnik. Mindenki biciklivel jár, meg motorral, de azért vannak autók is. Láttam aixam-ot is, meg van itt meg annál is kisebb. Fele akkora es van terepszínű, lila, minden :). Használtan 50 Euróért jó biciklit lehet venni, de kivárok hátha lesz jobb is. Ami nagyon furcsa, h nagyon sok ház ablakán nincs függöny. Amikor megérkeztem a "házamba" beláttam a nappaliba az utcáról. Azt gondoltam, h éppen mossák és azért nincs fent, de nem. Alig van, ahol használnak. max 1 kis díszt, de vhol még azt se. Nagy csupasz ablak 2x akkorák, mint otthon egy emeletes házon. Előfordul sötétítő v reluxa. Este meg amikor sétálok haza, benézek 1 nappaliba es átlátok a másik utcába. Nekem ez nagyon furcsa. A kis lámpák meg felkapcsolva 3-4 is és nincs a szobában senki, viszont látod, h milyen kép van a falon. Segítsük Hollandiát csökkenteni az üvegházhatású gázokat....

Próbálok munkát keresni, de eddig semmi extra. Érdekes dolog. Néha nagyon úgy érzem magyarként hátrányosan vagyunk megkülönböztetve. A koordinátoromtól kérdeztem pl, h tudna-e segíteni ebben és diplomatikusan azt válaszolta, h ennek nyelvi akadályi lehetnek. Ez hihetetlen. Úgy felhúztam magam. Tudni kell, h minden holland tökéletesen beszél angolul. Akkor hol is a nyelvi akadály? Nem tudok hollandul... De próbálkozom kitartóan (nem a hollanddal, hanem a munkakereséssel).

Beszéltem egy magyar sráccal, aki szintén SZIE-ről jött. Kapott egy érdekes mailt. Amikor felvettük az egyetemmel a kapcsolatot, segítséget kértünk a szállással kapcsolatban. A koleszról nem is álmodhatunk, találjon mindenki magának albérletet. Bence viszont kapott egy mailt, amit nem kellett volna. Csupa nyugat-európai email címre lett elküldve az egyetem által és az volt benne, h itt és itt lesz a szállásod, itt és itt veheted át a kulcsokat. Fizetniük természetesen nekik is kell, nem ingyen van, de érdekes, h nekik segítnek nekünk meg nem. Na mind1 nem lényeges utólag. Nekem legalábbis nem, mert jó szállásom van. Bence pont megszívta, mert nincs net, ezért most új albérletet keres.

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://waur.blog.hu/api/trackback/id/tr22648636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B · http://compridoblog.wordpress.com 2008.09.05. 11:34:32

Yo, hogy blogolni kezdtel. Irj sokat, es persze kalandos kintletet! :)

Peace,


B

B · http://compridoblog.wordpress.com 2008.09.05. 11:36:48

Yo, hogy blogolni kezdtel. Irj sokat, es persze kalandos kintletet! :)

Peace,


B

B · http://compridoblog.wordpress.com 2008.09.05. 11:36:48

Yo, hogy blogolni kezdtel. Irj sokat, es persze kalandos kintletet! :)

Peace,


B

B · http://compridoblog.wordpress.com 2008.09.05. 11:37:28

Nem akartam ennyiszer elkuldeni... :D

Be well!

_Kiszi_ 2008.09.05. 11:57:44

Semmi gond, majd jol kimoderallak :) en is ranezek majd a tiedre, latom neked is van.

noora és tomi 2008.09.05. 21:53:25

Itt sincsenek függönyök. Vannak ott tandemek is? Próbáld ki, kíváncsi vagyok, hogy csak a mienk rossz vagy én nem tudok tandemezni...
Egyél sok sajtot. :) És keress konzerv tulipántot.

_Kiszi_ 2008.09.06. 00:02:40

2 tandemet lattam eddig. De van 1-2 erdekes bicikliszeru vmi. egyik olyasmi, mint egy talicska es elore van szerelve es ulnek benne a gyerekek :)
süti beállítások módosítása