HTML

Annyit azért mondok, fapapucs!

Linkblog

2008.09.04. 19:59 _Kiszi_

Alakul a röplabdás karrierem :)

A héten egyik nap néhány honfitárssal megbeszéltünk egy kis sörözést egyiküknél a koleszban. Én voltam olyan ügyes és eltévedtem, nem találtam hova kell menni. Egy idő után fel is adtam a keresgélést és elindultam haza, amikor is megpillantottam a távolból föl-le repkedő röplabdákat. Több se kellett, megközelítettem az objektumot. Egy bár volt, aminek az egyik fala tiszta üveg volt (vagy plexi, de mind1) és az üveg másik oldalán egy nagy csarnok 3 pályával. Egyik fickót elkezdtem faggatni, h mi merre hány méter. Pont Bajnokság volt. Minden héten 1x v 2x van a környékbeli városok között. Érdeklődtem, h milyen lehetőségeim vannak. Megadott két honlapot, a telefonszámát meg a saját csapatának a nevét. Mondta, h náluk nyugodtan játszhatok, ha elég jó vagyok :) De nem velük fogok, mert nem wageningeni a csapata. Itt is biztos fogok találni.

Ha már röpinél tartunk, akkor sport. Tátva maradt a szám, amikor megtudtam milyen lehetőségek vannak itt. Van egy nagy sportcener 5 percre az albérlettől. 65 euró az éves bérlet az egyetemistáknak. Van uszoda, konditerem, sportpályák, baseball, sofball, rögbi, korfball, röpi, kézi, foci, floorball, vívás, tenisz, sqash, aerobick, fitness, pilates, yoga, több küzdősport, táncok. 65 euróért mindent ingyen használhatok 1 évig. Megtanulok majd teniszezni is lehet :) A squashnak meg az uszodának örülök a legjobban (a röpi mellett persze:)). A sportcenter zsinórban harmadjára nyerte el a "most valued university sport centre in the Netherlands" díjat, szóval tudhatnak valamit :) Alig várom, hogy meglegyen a diákom, mert csak azzal lehet bérletet váltani.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://waur.blog.hu/api/trackback/id/tr63648695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása