HTML

Annyit azért mondok, fapapucs!

Linkblog

2008.11.12. 19:24 _Kiszi_

Minden egyben

Röpi

Múlthét pénteken játszottunk egy nagyon jó meccset. Nyertünk egy elég erős csapat ellen. Ez többek közt annak is köszönhető, hogy az öltözőben öntöttem mindenkibe egy kis bátorságot pálinka formájában.

Tegnap megint volt egy meccs, de elég rosszak voltunk, hogy kikapjunk. A bajnokságban az 1. helyen lévő csapattal küzdöttünk. Jók voltak, de semmi extra. Nyerhettünk volna, de most nem ment.

Egyéb

Ma voltam az egyik legnagyobb holland burgonya feldolgozó üzemben. Aviko. Én mintha otthon is találkoztam volna ezzel a márkával. Érdekes volt megnézni, hogy hogyan készül a mirelit krumpli. 7,5 EUR volt a kirándulás és a végén kaptunk 4-5 csomag különböző mirelit krumplit. Már ezért megérte :) Amikor hazaértem az öreg fickó rá se mert nézni a csomagra, amit kaptam. Nem akart szembesülni a problémával, hogy azt most be kéne tenni a mélyhűtőbe, amiben egyébként sosincs hely, mert ha veszek két mirelitpizzát, csak az egyik fér be. Pedig nem kicsi a mélyhűtő, csak hát a világvége közeleg... Itt még azt se tudják mondani, hogy a disznótor miatt nincs hely a mélyhűtőben :)

 Apropó disznótor. Tegnap majdnem macskatort tartottam. Amikor tegnapelőtt lefeküdtem nem tudtam aludni és nem volt kedvem tanulni már, ezért megnéztem egy filmet. Mirrors. Egész jó volt. Félős, szellemes, horroros. Fim után kimentem a wc-re, mert sok narancslevet ittam közben. Végzem szépen a dolgomat, amikor egyszer csak valami a lábamhoz ér. Azt hittem összehugyozom magam a szó szoros értelmében. Az egyik köcsög macska bent volt a fürdőszobában és nem vettem észre. Ezek éjjelente azzal szórakoznak, hogy ijesztgetnek.

Ja, majdnem elfelejtettem. Ezt a bejegyzést személyesen Szeverényi Zolinak ajánlom figyelmébe :) Amikor otthon voltam azt mondta, hogy akkor fogja olvasni a blogomat, ha személyesen megemlítem :)


 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://waur.blog.hu/api/trackback/id/tr2765823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dszj 2008.11.13. 13:45:27

Az Aviko termekeket valoban lehet kapni otthon. Van belöle csomo: sima, hullamos, "mogyoro", "hercegnö= pommes "düse" nyaron cipeltem eleget. (jah es füszeres is talan)
:D
Remelem engedtek, hogy fenykepezz. Biztos durva lehetett.

jah es megakartam kerdezni mibe fajt a bicaj!?

tegnapi meccsen miert nem adtal nekik a paleszböl? jart utat jaratlanna ne csereld :D

_Kiszi_ 2008.11.13. 23:26:59

sajna nem engedtek h fenykepezzek. Nagyon erdekes volt. tudod mint a hogyan keszul :)
Kaptunk fulhallgatot es a fickonal aki vezetett minket volt egy mikrofon es igy magyarazta mi hogy mukodik

a bicikli 45 volt, vettem ra egy plusz lakatot 3ert, amit kb 5x hasznaltam azota. oldaltaskat 2ert, meg most vettem egy uj ulest 6ert mert az elozo olyan budos volt h el sem hiszem. Nem tudtam elkepzelni h egy farmert miert csak 3 napig tudok hordani es nemreg jottem ra h az ules a ludas. Az elozo tulaj biztos telefingotta :)

Tegnap is kaptak 1 kicsit es en is porgettem magam vele. vhogy hazai palyan sose megy. Idegenben mindig sokkal jobb meccseket jatszunk. Ez igy van Godollon is.
süti beállítások módosítása