HTML

Annyit azért mondok, fapapucs!

Linkblog

2008.09.10. 16:12 _Kiszi_

Bla bla..

Mi a szart keresek én itt? Kérdezi drága cingár barátom :) Hát, kutyaszart azt nem kell keresni, mert elég sok van itt a környéken, ahol lakom. Meg szemét is. Na de mind1. Egyébként az erasmus csak álca. Minőségügyi ellenőrként tevékenykedem nagy súlypontot helyezve a holland szolgáltatásokra, különös tekintettel a coffee shop-okra és az amsterdami piroslámpás negyed vendéglátó egységeire :) de ezt nem kell terjeszteni, mert tudjátok szigorúan titkos ;)

Kutyákra visszatérve. Sok a kutya, meg sok a bicikli. És ha ezt a kettőt egy gépbe tesszük na mit ad ki? Azt, hogy biciklivel sokan sétáltatnak kutyát és kell valami, amivel megkönnyítik a dolgot. Ez a valami meg egy rugós félméteres fémrúd, ami a bicikli vázára van szerelve és ezen van a póráz. Eléggé leeshetett az állam, amikor láttam egy ilyet tegnapelőtt, mert egy csaj jól kiröhögött :)

Még mindig nincs biciklim, de holnap lesz diákom végre. Veszek bérletet a sportcenterbe és regisztrálom magamat az okmányirodába, h tudjak munkát keresni.

Vettem finom mirelit pizzát 1,5 euróért (tényleg finom). Van aldi nem messze és elég jó árak vannak a banán pl 1,2 v 1,5 volt, de egyik zöldségesnél 1,9-ről le volt értékelve 1-re a hétvégén, szóval ki lehet fogni. Eddig három boltban voltam, kettőben volt ingyen kávé és finom is. Meg vannak ilyen idióta óriás zenélő plüssfigurák, amik lenyugtatják a gyereket, ha így viselkedik:

 

 

Ja, az egyik bejegyzésben elírtam hétfőn nincs is órám :P Az említett angol tesztem nem lett vmi fényes. 58% lett. Elég nehéz volt nem is nyelvtanról szólt (nem, mintha azt tudnám:)), hanem arról, h mi angolosabb, helyesebb egy adott szituációban pl influence v impact a jó az adott szövegkörnyezetben. Ma jelentkeztem angol kurzusra a kezdő csoportba, de mondta a nő. h ilyen pontszámmal nem abba kéne, ezek szerint csak nem vagyok olyan rossz :) a teszt eredményeket nézve átlag alatt sikerült, de van rosszabb is bőven. Ez azért vigasztal :) meg néha a fejemet fogom, h mit keres ez az ember itt ilyen nyelvtudással? Van 1-2 "halál laza vagyok, szétesem" nagyképű köcsög, de hol nincs? Lassan rakok fel képeket is, csak kitalálom hogy is kell :)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://waur.blog.hu/api/trackback/id/tr82657385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása