HTML

Annyit azért mondok, fapapucs!

Linkblog

2008.09.04. 18:44 _Kiszi_

Utazás - online stop, első benyomások

Aug 31-én vasárnap, utolsó pillanatban indultam illetve érkeztem Hollandiába. A hitchhikers.org-on találtam egy fuvart. A fickó (holland) Barcsról ment Hágába kocsival. Felvettem vele a kapcsolatot, megbeszéltük, h hol vesz fel aztán agyő. Köszi Szilárd még1x, h befogadtál egy kóbor kutyát éjszakára :). Ugyanis Szombathelyen vett fel, mert máshogy nem tudtam volna az útjába esni. A honlapra ki van írva, h mindenki saját felelősségre utazzon az ott hirdetőkkel. Jelentem, nem kerültem Amsterdamba a kirakatba :) itt vagyok épségben Wageningenben. Egyébként 55 EUR volt a fuvar. A vonat Bécs-Utrecht között 42 EUR (+ amíg Bécsbe jutok, meg Utrechtből Wageningen be, az min 20-25 EUR). A busz kb 26-27e lett volna, De az is csak Arnhemig jó nekem, onnan megint el kellett volna még jutni W-be. Repjegyet lehet olcsón is venni, most már rájöttem :) A fickó 3 helyet hirdetett meg a kocsijában, de nem tudom mit gondolt, h mi lesz ha tényleg hárman megyünk, mert sok cuccuk volt nekik is. Egy vele egykorú nővel volt. Rendesek voltak, kaptam szendvicset meg csokit, egyik benzinkútnál meghívtak 1 kólára. A gond akkor volt, ha rágyújtottak, mert az ablakot luxus volt lehúzni. 170-nél nem volt gond, mert a vákuum kiszívta a kocsiból, de 130-nál már vágni lehetett a füstöt. Mind1 kibírtam. 3/4 10 körül érkeztem a szállásra. Idős házaspár, két macska, szép ház. 220 eurót simán megér. A szabályok kicsit furcsák, szigorúak, de ez van. Van ami ellensúlyozza. A szabályokról annyit, h ki van rakva egy papír az ajtóm falára (korábban mailben elküldték, tehát tisztában voltam vele) amire le van írva, h segítsük Hollandiát, h csökkentse az üvegházhatású gázok kibocsátását. Húzzam ki a laptopot és a mobiltöltőt, hanem használom, ne fürödjek minden nap (eddig nem volt gond. na nem azzal, h nem fürödtem, hanem h nem szóltak, h fürödtem minden nap, de ez nem is lesz probléma, mert sokat járok majd úszni esténként, de ezt majd később) Ha vendéget fogadok semmi sütés főzés, és csak 22:30-ig maradhat. Mosás csak 7végén az öregúr felügyeletével. Na de nézzük a jó oldalát. Először is, nem kell mosogatni :) hatalmas megkönnyebbülés, hogy van mosogatógépük. A szobám igényes, az ágyam ok (lehetne kicsit nagyobb) Van kábel TV, internet. És aranyosak a háziak. Lehet velük beszélgetni. Aki tudja az tudja, aki meg nem az most megtudja, h Wageningen és Gödöllő testvérvárosok és a fickó nagy koordinátora a dolognak itt Wageningenben. Videót vág, honlapot szerkeszt stb. Minden második évben megy egy csoport Wageningenből Gödöllőre és fordítva. Okt 9-én jön vmi feminista alapítvány Gödöllőről és megkért, h majd fordítsak. Csak nehogy activity legyen belőle :) Ennyit a megérkezésről. Majd teszek fel képeket a szobámról, csak ahhoz rendet kéne rakni :)

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://waur.blog.hu/api/trackback/id/tr48648596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Litauszki Tibor 2008.09.05. 10:53:44

Papa, a meg nem nyitható kép kálváriáját miért nem írtad le a beszámolóban? ;D

_Kiszi_ 2008.09.05. 12:16:51

az semmi extra, lusta voltam leírni.

chop 2008.09.07. 16:01:22

A lenyeget is leirhatnad: mi a szart keresel te Hollandiaban?:))

chop 2008.09.07. 21:24:02

Aham, Erasmus. Megfejtettem!
süti beállítások módosítása