HTML

Annyit azért mondok, fapapucs!

Linkblog

2008.11.17. 17:33 _Kiszi_

7vége

Nem történt semmi extra, megjött a Mikulás Spanyolból hajóval, ingyen cukrot, csokit osztogattak a főtéren..

Hétvégén lusta voltam, nem csináltam semmit. Pénteken csaptunk egy kis bulit, ami már nagyon kellett, mert kezdett kisülni az agyam. Szombaton jött a Mikulás. Ide nem a lappföldi jön, hanem külön spanyolból hajóval. Semmi szán vagy rénszarvas

A Mikulás segédje (krampusz?)

Ilyen emberekkel volt tele szombaton a főtér és csokit, cukrot osztogattak, dobáltak mindenfelé. Képeket nem csináltam, mivel későn keltem és már kezdett lecsengeni a dolog, mire bekászálódtam a városba. 

Vasárnap este csináltunk palacsintát néhányan. Aztán hazajöttem és mivel nem csináltam egész hétvégén semmit, hajnalig írtam a beadandómat. Remélem nyugisabb hét jön, mint az előzőek..

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://waur.blog.hu/api/trackback/id/tr34774014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása